درمان یکپارچه از بیماری مزمن کلیه
نوشته شده توسط : rshaole

در چین، مزمن کلیهبیماری و نرخ بروز حدود 10 درصد به 13 درصد، با اکثریت از پایه جمعیت، تعداد پیش بینی شده از بیماران بیش از 1 میلیون نفر است. چگونه برای جلوگیری از بیماری های مزمن کلیه توجه بیشتر و بیشتر توسط توده. استفاده از درمان های پزشکی مدرن و بهبود کیفیت زندگی برای بسیاری از بیماران و طولانی زندگی بیماران. در همان زمان، طب چینی جوهر کشور ما، که شامل بسیاری از کلاسیک ایدئولوژیک و نظری است. طب غربی در درمان ثانویه طب سنتی چینی، به بیماران مبتلا به خدمات پزشکی بهتر، در نتیجه افزایش کل درمان.

       اول، آنچه بیماری مزمن کلیه است.

      بیماری مزمن کلیوی (CKD) به آسیب کلیوی یا میزان فیلتراسیون گلومرولی (GFR) کاهش (<60 میلی لیتر / دقیقه • 1.73m²) برای 3 ماه یا بیشتر اشاره دارد. در میان آنها، صدمه به کلیه ها از جمله عملکرد کلیه یا ناهنجاریهای ساختاری، نشان دادن یکی از موارد زیر: (1) اختلالات موارد بالا؛ یا (2) با شاخص اختلال کلیوی، از جمله خون، ادرار و یا غیر طبیعی بودن کلیه اختلالات تصویربرداری جزء. بیماری مزمن کلیه باعث می شود بسیاری، مهم ترین علت نفریت مزمن، دیابتی نفروپاتی، فشار خون بالا، اسید اوریک بالا، لوپوس است، و غیره نیز از علل شایع هستند.

      دوم، درک چینی از بیماری مزمن کلیه:

      طب چینی "کلیه"، و معنای از طب مدرن در کلیه متفاوت است از طب چینی اشاره به کلیه، آن گسترده است، پوشش تعدادی از دستگاه ادراری، غدد درون ریز، تولید مثل، عصبی و غیره.
      طب چینی معتقد است که کلیه تابع اصلی فیزیولوژیکی است: ماهیت اصلی، اصلی آب، چی اصلی. از زمان تولد از جوهر کلیه، تولید مثل اصلی برای ابتدایی زندگی بشر، به طوری که کلیه است "تولد این." جوهر از این کلیه، یین و یانگ کلیه، یین و یانگ بودجه انرژی، برای ترویج هماهنگی یین و یانگ اندام های بدن، به طوری که کلیه همچنین به عنوان شناخته شده "یین و یانگ از پنج ارگان های داخلی." جوهر کلیه، نیش اصلی، همچنین به عنوان مهر و موم در اختیار داشتن این شناخته شده است.

      نام و نام خانوادگی ادبیات چینی بدون بیماری مزمن کلیه، تشخیص بیماری مزمن کلیوی به نام با مشاهده تظاهرات بالینی اصلی. بیماری مزمن کلیه چینی، "ادم"، "سوزش ادرار" و "شبکه کردن"، "غرق شدن سم"، "کار کلیه" و مناطق دیگر.

      دوم، چگونه درمان می شود؟

      اصول درمان: با توجه به مراحل مختلف (مرحله GFR) بیماری مزمن کلیه، یک استراتژی های کنترل مختلف را انتخاب کنید. به سیستم پیشگیری و کنترل اولیه.
      اولیه (CKD1 ~ 2 دوره)، عمدتا برای تشخیص و درمان علت، عوارض درمان، پیشرفت بیماری کند، برای ارزیابی اینکه آیا این بیماری پیشرفت خواهد کرد و میزان پیشرفت. عواملی که باعث فشار خون ثانویه، بیماری های کلیوی، دیابت، نقرس و دیگر پیشگیری اولیه.
      میان مدت (دوره CKD3)، ارزیابی و درمان عوارض. موجود بیماری کلیوی باید مداخله تهاجمی باشد.
      اواخر (دوره CKD4)، آماده به درمان جایگزینی کلیه. خوب روش RRT از پیش انتخاب شده، مانند انتخاب همودیالیز، ممکن است آماده عمل جراحی فیستول شریانی وریدی به دلیل بلوغ فیستول اغلب یک ماه یا طول می کشد.
      مرحله نهایی (دوره CKD5)، درمان جایگزین کلیه. معمولا اولین دیالیز صفاقی یا همودیالیز، بیشتر بیماران در حالی که هر دو روش دیالیز  می تواند انتخاب شود، دیالیز صفاقی کمک های اولیه را انتخاب کنید برای محافظت از عملکرد کلیه باقی مانده، هنگامی که شرایط انجام پیوند کلیه.

      بیماری کلیه فعالانه علیه علل اصلی کنترل بیماری و باید حداقل رساندن و یا جلوگیری از صدمه به کلیه عوامل مختلف تشدید. در همین حال، به منظور به تاخیر پیشرفت بیماری باید با توجه به درمان های زیر پرداخت:
      1، درمان تغذیه
      درمان تغذیه پایه ای برای درمان بیماری مزمن کلیه است. مدیریت رژیم غذایی است که نه تنها برای درمان بیماری مزمن کلیوی سوء تغذیه، کاهش میکرو التهاب و کاهش عوارض قلبی و عروقی و پیشرفت بیماری مزمن کلیه می تواند به طور موثر به تعویق افتاد. پروتئین با کیفیت بالا، از جمله تخم مرغ، گوشت، شیر، ماهی - درمان تغذیه در رابطه با سطح تغذیه کلی بیمار و عملکرد کلیه، اختلال عملکرد کلیوی نیاز به رژیم غذایی کم پروتئین، مصرف پروتئین باید 50٪ از بالا پروتئین قدرت بیولوژیکی می شود و غیره؛ به منظور جلوگیری از طولانی مدت رژیم غذایی کم پروتئین باعث سوء تغذیه، باید که کالری کافی اطمینان حاصل شود، و با استفاده از آماده سازی ترکیب اسید α-کتو.

      2، درمان ضد فشار خون
      کنترل فشار خون خوب نه تنها تاخیر پیشرفت بیماری مزمن کلیه، و می تواند از بروز عوارض قلبی و عروقی را کاهش می دهد و کاهش مرگ و میر.
     (1) به فشار خون هدف: سازمان بهداشت جهانی (WHO) و انجمن بین المللی فشار خون بالا (ISH) توصیه های مشترک از بیماران مبتلا به پرفشاری خون کنترل اهداف: پروتئینوری> 1.0G / D فشار خون <125 / 75mmHg؛ پروتئینوری < 1.0G / D فشار خون <140 / 90mmHg یا کمتر، درمان ضد فشار خون معمولا نیاز به در نظر وضعیت فردی بیمار است.

      3، درمان کم خونی کلیوی
      بیماری مزمن کلیه است که اغلب با درجه کم خونی مختلف همراه است، درمان موثر کم خونی داشته باشد: توانایی به منظور افزایش فعالیت بدن، بهبود عملکرد اندام، بهبود سوخت و ساز مغزی، بهبود توانایی شناختی، بهبود کیفیت زندگی، کاهش در مرگ و میر قلبی عروقی است. استفاده بالینی تکمیلی اریتروپویتین و آهن و درمان های دیگر برای اصلاح کم خونی.

      4، درمان استئودیستروفی کلیوی
      میزان فیلتراسیون گلومرولی کمتر از 60ml / دقیقه با بیماری مزمن کلیه، می توانید کلسیم و فسفر سوخت و ساز بدن و افزایش سطح هورمون پاراتیروئید پلاسما (PTH) رخ می دهد، در نتیجه باعث استئودیستروفی کلیوی. بیماران باید مصرف مواد غذایی فسفر، ویتامین D مکمل فعال آماده سازی کنترل می شود.
همچنین، توجه به اصلاح آب و الکترولیت و اسید و باز اختلالات تعادل، کنترل عفونت، و ترویج درمان جامع از سموم اورمی دفع روده است.

      درمان TCM
      تظاهرات بالینی بیماری مزمن کلیه پاتوژنز وسیعی دشمن پیچیده است. خلاصه تا ریه، طحال، کلیه سه اختلال کثیف. ریه، طحال و کلیه سه اختلال کثیف، موثر بر سوخت و ساز بدن آب می تواند رطوبت در داخل توقف شود، در حال سقوط حرارت مرطوب تشکیل گرم و مرطوب، گرم و مرطوب یون طولانی، می تواند تولید خلط، مرطوب، مرطوب، خلط به عنوان شر واقعی و ملموس شود از یک سو "بیماری مزمن به شبکه،" سقوط همه شر خون در حال اجرا مسدود، احتقان خون تشکیل فقیر؛ از سوی دیگر همه شر در حال سقوط از مسمومیت ناشی از متغیر اولیه، ابر سمی است.

      سوم، مفهوم پزشکی یکپارچه
      ادغام نظریه TCM درمان در سال های اخیر و مفهوم کلی از مزمن همزمان بیماری های کلیوی ارائه شده است. درمان جامع شامل دو سطح، یک روند بیماری مزمن کلیوی به عنوان یک کل دیده می شود، از پیشگیری اولیه است، تاخیر پیشرفت به درمان پیشرفته تعویض کلیه، پیاده سازی سیستم پیشگیری و کنترل یکپارچه، لایه دیگری از معنا مزمن کلیه است پیشگیری و درمان پیشگیری و کنترل بیماری است اجتماعی، روانی، اطلاعات جامع و پزشکی باشد. درمان جامع از بیماری های مزمن کلیه نظارت، هدایت و خانواده درمانی فرآیند مادام العمر بیمار است که باید پزشکان و بیماران و خانواده های آنها را به شرکت است. هدف از این ادغام از درمان است به: کاهش سرعت پیشرفت اختلال عملکرد کلیوی، کاهش عوارض، بهبود بقا، کیفیت زندگی، ترویج بازگشت بیمار به زندگی اجتماعی است.
 
 Shijiazhuang شرکت بیمارستان بیماری های کلیه، اختصاص داده شده به اثر تلاش برای کمک به هر توانبخشی بیمار، به بیماری کلیوی خلاص شوید. دریغ نکنید، اجازه ندهید که این بیماری را بدتر، مردم خود را دوست دارم و نگران اجازه نمی دهد.
تلفن: + 86-311-86954186
ایمیل: hospitalkidney@yandex.ru
واتساپ: +86 15003307351
اسکایپ: yunluyunlu1213





:: برچسب‌ها: درمان یکپارچه از بیماری مزمن کلیه,مزمن کلیهبیماری ,
:: بازدید از این مطلب : 501
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 21 خرداد 1395 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: